Copywriting a reklama

Psychologie copywritingu - jak ovlivňujeme nákupní motivaci lidí, jaké známe motivátory?


Nákupní motivátory

Copywriting zvyšuje nákupní motivaci.

Copywriting, silný nástroj reklamního byznysu

Právě čtete informace, které se Vám ostatní snaží zatajit

Až 75% věcí, kterými jsme obklopeni k životu vůbec nepotřebujeme

Ano, mnoho věcí, za které utrácíme peníze, prakticky k životu vůbec nepotřebujeme. Jedním z důvodů proč je uvedené číslo tak vysoké je reklama, která na nás utočí ze všech stran. Úkolem dnešní reklamy je zdůrazňovat zákazníkovi, že nutně potřebuje k životu konkrétní výrobek nebo službu.

Jednoduchý příklad z naší dílny:
Víte proč potřebujete Dentální hygienu? Protože jen opravdu čisté zuby nemohou onemocnět.

Copywriting je důležitou součástí reklamního byznysu a disponuje zajímavými možnosti jak pracovat s nákupní motivací zákazníků. Copywriting pro internet je poněkud složitější. Texty pro web ve většině případů neslouží pouze pro jednorázovou reklamní kampaň. Důležitou roli hraje i formátování a rozložení textu pro rychlé prohlížení - interaktivita. Pokud k tomu přidáme nutnost optimalizace textu pro vyhledávače - SEO copywriting, stojíme před úkolem napsat dobrý marketingový text, dostatečně obohacený o klíčová slova.

Studiem copywritingu se také naučíte:

  • jak napsat prodejní titulky k Vašim PPC kampaním
  • jak psát úspěšné obchodní e-maily


Jak copywriting pracuje s nákupní motivací zákazníků?

Pomocí motivátorů naučíte zákazníky, aby u Vás opravdu nakupovali

Lidé se pro nákup rozhodují na základě motivátorů - faktů a pocitů. Copywriteři proto při psaní textů často pracují s lidskými emocemi. Co je pro lidi v životě důležité? Jistě mnoho věcí, ale co v prvé řadě: zdraví, rodina, láska, peníze, majetek a sex. Právě jste si přečetli 6 hlavních motivátorů, které jsou základem pro copywriting.
Uvedených 6 motivátorů můžeme dále rozšířit, co tedy lidé chtějí?
Vydělat peníze, ušetřit peníze, zajistit se na stáří, cítit se zdravě, být úspěšní v práci, ušetřit čas, ulehčit si život v práci i doma, být sexy, být krásní, být šťastní, užívat si, vzdělávat se, cestovat atd.
Copywriting pracuje také s dalšími motivátory - jsou to charakterové vlastnosti člověka. Mezi nejúčinnější pro získání nákupní motivace patří: chamtivost, lakota, závist a lenost.


Kam dál? Zkuste copywriting v praxi.


Katalog služeb

Doporučujeme:

Více

—————